~~ Pourtugese version to follow ~~

São Paulo and Rio de Janeiro, Brazil – Marriott Brazil has announced the upcoming Virtual Talent Fair 2024. Scheduled for April 16th and 17th from 9:00 AM to 7:00 PM, this event promises to be an opportunity for individuals seeking employment within the hospitality sector. Interested participants can register here.

With a focus on the hospitality industry, this event serves as a platform for attendees to discover potential career paths within Marriott’s diverse range of properties across Brazil.

According to John Willard Marriott, “Take care of your associates, and they will take care of your guests, who will return.”

Marriott International has over 8,100 hotel properties and 31 major hotel brands across 138 countries and territories. Marriott Brazil is seeking professionals with passion, offering opportunities for growth within the organization. The event will allow candidates to share their resumes and apply for positions conveniently.

About Marriott Brazil

Marriott Brasil comprises nine managed hotels across the states of São Paulo and Rio de Janeiro, encompassing seven distinct brands within the Marriott umbrella, spanning Selected brands, Premium, and Luxury categories. Offering competitive benefits and ample opportunities for growth and development, Marriott Brasil invites individuals to join its team and become part of the world’s largest hotel network.

About vFairs

vFairs is an all-in-one event management platform that powers in-person, hybrid, and virtual events. Our event technology empowers companies worldwide to host custom, immersive events and achieve incredible results. The platform features a virtual events platform and mobile app, each offering immersive virtual venues, advanced networking, world-renowned customer service, and many features that help you host unforgettable events.

São Paulo e Rio de Janeiro, Brasil – A Marriott Brasil anunciou a próxima Feira Virtual de Talentos 2024. Agendado para os dias 16 e 17 de abril, das 9h às 19h, este evento promete ser uma oportunidade para indivíduos que buscam emprego no setor de hospitalidade. Os participantes interessados podem se registrar aqui.

Com foco na indústria hoteleira, este evento serve como uma plataforma para os participantes descobrirem possíveis caminhos de carreira dentro da diversificada gama de propriedades da Marriott em todo o Brasil.

De acordo com John Willard Marriott, “Cuide bem de seus associados, e eles cuidarão bem de seus hóspedes e estes retornarão.”

A Marriott International possui mais de 8.100 propriedades hoteleiras e 31 marcas de hotéis importantes em 138 países e territórios. A Marriott Brasil está em busca de profissionais apaixonados, oferecendo oportunidades de crescimento dentro da organização. O evento permitirá que os candidatos compartilhem seus currículos e se candidatem a vagas de forma conveniente.

Sobre a Marriott Brasil

Os hotéis Marriott Brasil estão localizados nos estados de São Paulo e Rio de Janeiro. Temos nove hotéis gerenciados, de sete marcas diferentes, nas três categorias da Marriott: Marcas Selecionadas, Premium e Luxo. Todos os nossos hotéis oferecem benefícios competitivos com o mercado, bem como oportunidades de crescimento e desenvolvimento! Estamos com oportunidades disponíveis em diversas áreas e em todos os nossos hotéis! Esperamos que você faça parte da nossa equipe, na maior rede hoteleira do mundo!

Sobre o vFairs

O vFairs é uma plataforma completa de gerenciamento de eventos que alimenta eventos presenciais, híbridos e virtuais. Nossa tecnologia de evento capacita empresas em todo o mundo a hospedar eventos personalizados e imersivos e alcançar resultados incríveis. A plataforma apresenta uma plataforma de eventos virtuais e um aplicativo móvel, cada um oferecendo locais virtuais imersivos, networking avançado, serviço ao cliente de renome mundial e muitos recursos que ajudam você a hospedar eventos inesquecíveis.

Aqsa Ayub

Aqsa Ayub works with vFairs as a content writer and has been writing for six years now in different industries including tech, B2B, sustainability, social issues, and politics. Besides writing, she enjoys reading non-fiction books on history, politics, and biographies.

Host Your Virtual, Hybrid & In-person Event

Our responsive project managers provide end-to-end event support to help you host incredible experiences for your audience.